M’agrada pintar

M’agrada pintar, ja em ve d’ abans,  no és que ara tingui cops amagats, però ara gracies al curs de http://www.mensajeenunagalleta.com/web/        encara m’agrada més.

El nom ja em va agradar de bon començament Galletas que ni pintadas,  i només iniciar-lo, vaig veure l’amor i la precisió que hi posaven en cada detall, com n’eren de generoses i entusiastes i no vaig poder més que enamorar-me’n,  del curs, dels detalls, dels resultats i de les profes.

No trobo el moment, de seure al meu raconet i amb dotzenes de projectes,  oblidar-me del món:

Bambi

 

 

101_2754

 

Per cert, el meu raconet fora del món és aquest (Elvis inclòs)

 

 

101_2767

Deixa un comentari

