Angelets

Finalment ho he aconseguit ! Ja tinc els angelets, exactament quin més dolç. Ja la tinc mig convençuda que el tàndem cosidora – galetera funciona estupendament. Però cada vegada que enceto la frase “ He pensat que podríem……..” em mira amb una cella aixecada i em deixa anar, “ et penses que no tinc res més a fer jo? “ i gira cua. Però torna i torna amb patrons, estisores i fils….. i el seu “estàs boja, filla, ben boja, de fet sempre ho has estat”.

Encara no sap que he estat pensant. El cap de setmana ja li diré, les coses s’entenen sempre millor davant de una tassa de cafè i una galeta!

 

 

Mmmm, aqueste és doble i farcida

One response to “Angelets

  1. Anna filla es que cada vegada et superas, aquestas son especialment romanticas, preciosas. Jo se d´una noia que tu i jo coneixem que li encantarian pel seu casament. jeje. encara que com tambe es cosidora segurament no la convencerem perque es surti de las de robas i fils. jeje
    Un pto guapetona

Deixa un comentari

