Les nenes maques al dematí,…………..

Aquesta cançó em va acompanyar tota la meva primera infantesa,  de la mà del pare i la tieta Maria. Cantaven i reien i feien de les coses senzilles una festa. En sabrem nosaltres ?

Les nenes maques al dematí,

s’alcen i reguen, s’alcen i reguen,

Les nenes maques al dematí,

s’alcen i reguen el seu jardí.

Jo també rego el meu hortet

faves i pèsols, faves i pèsols

jo també rego el meu hortet

faves i pèsols i julivert.

Julivert meu com t’has quedat

sense cap fulla, sense cap fulla,

julivert meu com t’has quedat

sense cap fulla i el cap pelat.

Anuncis

Deixa un comentari

